Često postavljana pitanja

1. O Apollon-u

Apollon je SVOD platforma i jedini lokalizovani servis putem kog korisnici mogu u svakom trenutku da pristupe bazi sa više od 10 000 sati, holivudskog i domaćeg filmskog i serijskog programa sa prevodom na srpski jezik. Pored najvećeg izbora holivudskih filmova, ovaj servis nudi bezgraničan broj američkih serija kao i celokupan opus serijskog programa u produkciji Telekom Srbija i Pinka, kao i sve kultne filmove domaće kinematografije.

Apollon funkcioniše po principu mesečne pretplate. Sa aktiviranom pretplatom ceo sadržaj vam je na raspolaganju za gledanje bez ograničenja.

Apollon je trenutno dostupan samo za korisnike iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije i Kosova.

Apollon trenutno podržava plaćanje kreditnim i debitnim karticama kao što su MasterCard, Maestro i Visa, kao pretplatu putem SMS.

Mesečna pretplata na Apollon košta 792 RSD (približno €6.70). Nema nikakvih dodatnih troškova, niti ugovornih obaveza. U svakom trenutku možete otkazati svoju pretplatu.

Pretplatu na Apollon-u možete aktivirati u svega nekoliko klikova. Idite na početnu stranu ili na stranicu registracija.apollon.rs i kliknite dugme PRETPLATI SE. Na sledećem ekranu izaberite način pretplate i popunite podatke vaše kartice i to je to! Napomena: ukoliko je vaša kartica zaštićena 3D secure kodom, prikazaće vam se još jedan ekran na kom ćete uneti svoj 3D secure kod. Sada je vaša pretplata aktivna i možete uživati u celokupnom sadržaju bez ikakvih ograničenja. Ne postoje dodatni troškovi niti bilo kakve ugovorne obaveze.

Možete da nas kontaktirate putem kontakt forme na Kontakt stranici. Takođe, možete nas kontaktirati putem chat-a ili putem bilo koje od društvenih mreža na kojima smo prisutni.

Pretplatu možete otkazati odlaskom na stranicu 'Moj profil' i u gornjem delu stranice kliknuti na dugme 'Informacije o plaćanju'. Na dnu stranice se nalazi link 'Otkaži pretplatu'. Klikom na link potvrdite da želite da otkažete pretplatu i time ste završili proces odjavljivanja. Ne postoje troškovi otkazivanja - možete otkazati i produžiti pretplatu kad god želite. Možete otkazati pretplatu i putem chat-a na desktop verziji sajta apollon.rs.

2. Gledanje sadržaja

Nakon aktiviranja pretplate, kompletan sadržaj na Apollon-u vam je na raspolaganju za gledanje bez ograničenja. Jednostavno idite na stranicu filma ili serije koji želite da gledate i kliknite dugme GLEDAJ i smestite se udobno.

Filmove i serije na Apollon-u možete da pogledate sa bilo kog TV, laptop, tablet ili mobilnog uređaja putem Web browsera. Podržane verzije browser-a su: Chrome 60+, Firefox 40+, Safari 5+, IE 11+. Apollon takodje je dostupan putem skidanja aplikacije sa Google Play prodavnice ili App Store. Aplikacija za SMART TV stiže već za par dana.

Najniža preporučena brzina interneta je 6 mbps.

Da, potrebno je da imate registrovan Apollon nalog i aktiviranu pretplatu kako biste mogli da gledate filmove.

Sve dok imate aktivnu pretplatu, ne postoji ograničenje koliko puta možete da pogledate bilo koji sadržaj na Apollon-u.

Jednostavno se vratite na platformu kada se kvar otkloni. Apollon pamti gde ste prekinuli gledanje i možete da nastavite sa gledanjem.

Ne morate da povezujete bilo koji uređaj sa vašim TV-om, sve filmove na Apollon-u možete gledati direktno na vašem TV-u putem aplikacija za Smart televizore.

3. Moj nalog

Odlaskom na stranicu registracija.apollon.rs i izborom načina prijave, uz lako popunjavanje traženih polja možete jednostavno registrovati svoj Apollon nalog. Trenutno su dostupne opcije prijave putem email-a (uz verifikaciju platne kartice) ili slanjem SMS poruke sa sadržajem APOLLON na 7700.

Lozinku možete promeniti odlaskom na stranicu 'Moj profil' i kliknuti na ikonicu pored lozinke.

Ukoliko ste zaboravili lozinku (SMS pretplata) potrebno je da da pošaljete poruku sa sadržajem "LOZINKA" NA 7700 i lozinka će biti ponovo poslata putem SMS.

Ne, svom nalogu u istom trenutku možete da pristupite samo sa jednog uređaja. Ukoliko pokušate da pristupite svom nalogu sa drugog uređaja, automatski ćete biti izlogovani sa prvog ili ćete dobiti obaveštenje da gledanje trenutno je onemogućeno zbog korišćenja naloga na drugom uređaju.