Važeći Uslovi. Apollon je usluga koju pruža:
Korišćenje Apollon filmova, serija, trejlera, slika i pisanog sadržaja ili usluga (“Sadržaj”) podleže ovim Apollon uslovima i pravilima (“Uslovi”). Apollon je "Usluga" kako je opisano u Uslovima.
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja ili korišćenjem naše Usluge, vi razumete da je ovo pravno obavezujući dokument i saglasni ste da se obavezujete ovim Uslovima. Molimo Vas da u celini pročitate ove Uslove korišćenja. Ukoliko se ne slažete sa ovim Uslovima korišćenja, nemojte pristupati ili koristiti našu Uslugu.
Pristup i korišćenje Sadržaja. Možete koristiti Apollon za pregledavanje, pronalaženje ili prikazivanje Sadržaja na vašem mobilnom uređaju, računaru, televizoru ili drugim podržanim uređajima (“Uređaj”). Da biste koristili Apollon, biće vam potreban Uređaj koji zadovoljava zahteve sistema za relevantni Sadržaj, pristup Internetu i kompatibilni softver (Chrome 60+, Firefok 40+, Safari 5+, IE 11+). Dostupnost Sadržaja i funkcionalnosti se razlikuju od zemlje do zemlje i ne mora biti dostupan sav Sadržaj ili funkcionalnosti u vašoj zemlji.
Naknade trećih lica. Vi ste odgovorni za bilo koju naknadu nastalu od strane trećih lica (kao što je vaš internet provajder ili mobilni operater) u vezi sa korišćenjem i pregledom Sadržaja na Apollon-u.
Informacije o Vama. Politika privatnosti kompanije Apollon objašnjava kako tretiramo vaše lične podatke i štitimo vašu privatnost prilikom korišćenja Apollon-a i dostupna je u politici privatnosti.
Da biste pristupili i koristili Servis i Sadržaj, potrebno je da registrujete nalog („Nalog“). Registracijom naloga, slažete se da: (i) pružate tačne, tekuće i potpune informacije o nalogu; (ii) održavate sigurnost vaše lozinke, ne delite svoju lozinku sa bilo kojom drugom osobom i prihvatate sve rizike od neovlašćenog pristupa vašem nalogu; i (iii) odmah dostavite obaveštenje ukoliko otkrijete ili na drugi način sumnjate da je došlo do povreda bezbednosti u vezi sa Uslugom.
Izbrisani nalozi. Ako Apollon izbriše vaš nalog u skladu sa Uslovima (na primer, ako prekršite Uslove), možda ćete biti onemogućeni da pristupite Apollonu, podacima o nalogu ili bilo kojim datotekama ili drugom Sadržaju koji je uskladišten na vašem nalogu.
Izmene ovih Uslova. Ako se Uslovi promene, dobićete obaveštenje, a novi Uslovi će stupiti na snagu nakon takvog obaveštenja. Vaše dalje korišćenje Apollon-a nakon takvog obaveštenja ukazuje na vaše prihvatanje novih Uslova. Novi Uslovi će se primenjivati na korišćenje celokupnog Sadržaja (uključujući Sadržaj koji ste kupili u prošlosti) i sve naknadne kupovine. Ako se ne slažete sa takvim promenama, biće vam pružena prilika da prekinete korišćenje Apollon-a.
Oštećen Sadržaj. Kada vam Sadržaj postane dostupan preko vašeg naloga, trebalo bi da proverite sadržaj kako biste se uverili da on funkcioniše i izvršava kako je navedeno i obavestite nas u najkraćem mogućem roku ako pronađete bilo kakve greške ili nedostatke. Za više informacija pogledajte Apollon Politiku Vraćanja Novca.
Kada se prijavite na Apollon plaćate naknadu od 499 RSD za 30 dana korišćenja. Vaša pretplata će se naplaćivati na svakih 30 dana u iznosu od 499 rsd dok je ne otkažete. Svoju pretplatu možete otkazati u svakom trenutku i Apollon će prestati da naplaćuje Vašu platnu karticu odmah nakon otkazivanja. U sekciji Moj Profil možete otkazati pretplatu. Kada se pretplatite na Apollon-u, zaključićete poseban ugovor o prodaji na osnovu ovih Uslova (prema potrebi) sa prodavcem koji će biti Apollon Media d.o.o. Vaš ugovor o kupovini i korišćenju Sadržaja je kompletiran kada na Vašu e-mail adresu dobijete od Apollon-a Potvrdu o uspešnoj registraciji, kojom se potvrđuje vaša kupovina tog Sadržaja, nakon čega počinje izvršavanje ugovora. Nakon izvšene kupovine, možete pristupiti celokupnom Sadržaju na Apollon-u.
Da biste se pretplatili na Apollon, to možete izvršiti na jedan od sledećih načina pllatnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure d.o.o i AIK Banka a.d. i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Proverite kod banke koja je izdala karticu da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
Registracija metoda plaćanja Prilikom registracije na Apollon-u, slažete se da se Vaši podaci o kartici TOKENIZUJU (pothrane na sertifikovan način kako bi se Vaša pretplata mogla automatski obnavljati).Ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Prethodno registrovanu karticu možete odjaviti u bilo kom trenutku tako što ćete otkazati Vašu pretplatu. Za više detalja o tome kako otkazati pretplatu, molimo Vas da proverite paragraf Pretplata.
Cene. Cene i dostupnost svih Sadržaja prikazanih kroz Apollon podležu promeni u bilo kom trenutku pre kupovine.
Izjava o konverzijama - Sva plaćanja će biti obavljenima u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vase platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vasu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Hvala Vam na razumevanju.
Politika vraćanja novca. U slučaju da se pretplatili za Sadržaj, ali ne želite da ga koristite i niste ga još uvek koristili, možete da otkažete svoju pretplatu u bilo koje vreme i zatražite puni povrat novca. U slučaju da ste kupili pretplatu za Sadržaj i počeli da koristite (gledate) kupljeni Sadržaj, i dalje možete otkazati svoju pretplatu u bilo koje vreme ali ne možete tražiti povrat novca. U slučaju da je sadržaj oštećen ili na bilo koji način ne funkcioniše kako je navedeno, možete zatražiti puni povrat novca. Novac će biti vraćen na isti način na koji ste platili Sadržaj:
(a) U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Apollon je u obavezi da taj povraćaj izvrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
(b) U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio putem SMS-a, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Apollon e u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko mobilnog operatera kod koga je registrovan broj.
Osim kao što je izričito navedeno u Apollon Uslovima, sva prodaja je konačna, i nije dozvoljen povrat ili zamena. Ako je zamena ili povrat odobren za bilo koju transakciju, kupovina se može poništiti i možda više nećete moći da pristupite Sadržaju koji ste kupili kroz tu transakciju.
Da biste zatražili povraćaj novca kontaktirajte nas na [email protected], a mi ćemo proveriti Vaš status u roku od 3 radna dana. Ako ispunjavate uslove za povrat, refundiraćemo Vam sredstva u roku od 3 radna dana.
Reklamacije. Ako niste zadovoljni bilo kojim aspektom Apollon servisa, možete nam poslati reklamaciju na [email protected]. Mi smo dužni da započnemo postupak reklamacije u roku od 5 radnih dana od dana prijema vašeg email-a i da je rešimo u dobroj veri i razumnom roku. Obavestićemo vas putem email-a kada započne procedura reklamacije i kada se završi.
Ovlašćenje za korišćenje Sadržaja. Nakon uspešne registracije, imaćete neekskluzivno pravo, isključivo kao što je dozvoljeno u ovim Uslovima i pravilima, da pristupite i pregledate dostupan Sadržaj na vašim Uređajima ili na drugi način odobren kao deo Servisa za vašu ličnu, nekomercijalnu upotrebu. Sva prava, vlasništvo i interes za Apollon i Sadržaj koji vam nisu izričito odobreni u Uslovima su rezervisani.
Kršenje Uslova. Ako prekršite bilo koji od Uslova, vaša prava će odmah biti ukinuta, a Apollon može da vam ukine pristup Apollon-u, Sadržaju ili vašem Apollon nalogu bez povraćaja novca.
Ograničenja: Ne smete:
Oštećen Sadržaj. Kada vam Sadržaj postane dostupan preko vašeg naloga, trebalo bi da proverite sadržaj kako biste se uverili da on funkcioniše i izvršava kako je navedeno i obavestite nas u najkraćem mogućem roku ako pronađete bilo kakve greške ili nedostatke. Za više informacija pogledajte Apollon Politiku Vraćanja Novca.